A lovely story about...corn


(from Wikipedia teachings):

-100 g - 97 kcal.
-many hydrocarbons, starch, albumin, many B vitamins, vitamin E, iron, phosphorus, magnesium, zinc and potassium
-magnesium, which is present in large amounts, filled in a great part due to the absence of age-related diseases of the body
-the starch are used in industry, the spirits, glucose and dextrin; seeds are used for oil extraction
-100 kg. seeds - 77 kg. flour or 63 kg. starch or 71 kg. glucose or 44 l alcohol or 50-60 kg. izomeroza
-important medicinal and  honey plants
-effect against stress
-effect on the functioning of the nervous system, muscles, heart and the production of red blood cells. 150 grams covers about 25% of the required amount of vitamin B1 for an adult
-also contains a leading antioxidant that is vitamin E, which protects us against arthritis.
That's corn or Zea Mays, or Papusoi or Cucuruz (Romanian language).
Lovely story, right?

And, the story continues:
Mix boiled and barbequed young corn with olive oil, salt, pepper, basil leaves and lemon/lime juice. All on your taste. No more.


****
Memories from blog: Celery stew with olives








O FRUMOASA POVESTE DESPRE...PORUMB


(de la Wikipedia citire):

100 g. – 97 kcal.
-multe hidrocarburi, amidon, albumine, foarte multe vitamine din grupa B, vitamina E, fier, fosfor, magneziu, zinc și potasiu
-magneziul, care este prezent în cantități mari, completează într-un mod excelent lipsa acestui element caruia i se asociaza bolile legate de îmbătrânirea organismului
-boabele sunt utilizate în industria amidonului, a spirtului, glucozei și dextrinei ; germenii sunt utilizați pentru extragerea uleiului, utilizat în alimentația dietetică
-randamente de extracție : 100 kg. boabe – 77 kg. mălai sau 63 kg. amidon sau 71 kg. glucoză sau 44 l. alcool sau 50-60 kg. izomeroză 
-importanta planta medicinala si melifera
-are efect împotriva stresului
-are efect asupra funcționării sistemului nervos, a mușchilor, a inimii și asupra producției de globule roși. 150 de grame de porumb acoperă aproximativ 25 % din cantitatea necesară de vitamina B1 pentru un adult
-conţine de asemenea un antioxidant de frunte şi anume vitamina E, care ne protejează împotriva artritei.
Acesta este porumbul sau Zea Mays sau Papusoi sau Cucuruz.
Frumoasa poveste, nu ?

Si povestea continua:
Amesteca porumb fiert si copt pe grill cu sare, piper, ulei de masline, frunze de busuioc si suc de lamiie sau lime. Totul dupa gustul propriu. Nimic mai mult.

****
Amintiri din blog: Mincare de telina cu masline 













Post a Comment