Ceva de nou an



De sarbatori, n-am vrut sa fac sugestii de meniuri, n-am vrut sa postez liste de mincaruri care mai de care mai elaborate pentru ca fiecare isi stie camara, frigiderul, obiceiurile culinare si buzunarul. N-o sa va spun ce am gatit eu pentru a intimpina Anul Nou pentru ca nu asta e important. Important e doar faptul ca m-am bucurat muncind la Oala lumii, m-am bucurat impartind cu voi din experientele mele pe cararile mai mult sau mai putin cosmopolite ale culinariei si m-am mai bucurat stiind ca, undeva dincolo de ecranul computerului, cineva va aprecia efortul. 
N-am facut din Oala lumii un scop in sine pentru a avea trafic, vizitatori & stuff pentru ca nu asta era esenta a ceea ce s-a postat aici. Nu m-au interesat postarile care sa corespunda ideii de concurs culinar sau pozele care sa indeplineasca toate normele tehnice din domeniu. Am adaugat doar "putina viata imaginii", asa cum, un renumit fotograf a spus la un moment dat. Asa ca, cei care veti vizita acest site nu veti avea sub ochi decit rodul sau produsul (ziceti-i cum vreti) a ceea ce pasiunea pentru bucatareala a putut genera la un moment, timp si spatiu.
Si, pentru ca nu puteam veni cu mina goala, v-am adus un CEVA care...nu e carne, nu e nici leguma. Nu e nici peste ca cica asta trebuie sa maninci in noaptea dintre ani. Nu e nici rosu ca sa ai prosperitate in anul ce va sa vina cum nu e nici un dulce atit de clasic si de tipic meselor romanilor. Nu e nici sampanie desi asta a fost baza. Asa ca...David Leibovitz m-a inspirat in a face un cocteil unde spumosul a avut un cuvint greu de spus iar mirodeniile orientului au dat nota finala...Pina una alta, bucurati-va de viata ca-i scurta, traiti-i momentele asa cum vin ele si savurati, la propriu, simplitatea care conteaza infinit mai mult decit niste norme impuse, de cele mai multe ori de neinitiati sau de catre cei care au ajuns poate, acolo unde nu le-ar fi locul. Cheers !


Cocteil cu sampanie

Intr-un shaker puneti:
1-2 felii de lime
2-3 felii de ghimbir zdrobit
1-2 boabe de cardamom zdrobite
1 l-ta miere
sampanie cit sa umple shaker-ul
Inchideti recipientul si scuturati-l bine gindindu-va ca sunteti cel mai extravagant barman, undeva, pe-o coasta insorita si exotica. Strecurati apoi cocteilul intr-un pahar foarte rece, adaugati eventual ceva gheata, lasati si ceva felii de lime sa pluteasca deasupra si bucurati-va de aromele care vi se vor dezvalui asa cum cele 7 valuri de matase ale Salomeei cad in ritm de muzica arabeasca.




Enjoy !



No comments: